Pristatymas

 

JŪSŲ NURODYTU ADRESU

Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje www.troliunamas.lt pristatome visoje Lietuvoje. Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB DPD Lietuva.

Prekes pristatysime: per 1-3 darbo dienas.

Prekės pristatomos darbo dienomis. Visuose Lietuvos miestuose siuntinį pristatysime 8-16 val. Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute.

 

PRISTATYMAS KURJERIU

Pristatymo mokestis Lietuvoje – €3,99 (kaip prekės svoris iki 10 kg) arba €10 (kai prekės svoris virš 10kg). Pristatymas į Kuršių Neriją šiuo metu nėra galimas.

Siuntos pristatomos jūsų pasirinktu adresu: į darbovietę, į namus ar kitur. Pasirinkę šį pristatymo būdą, turite nurodyti šiuos duomenis: vardą ir pavardę, tikslų pristatymo adresą, mobiliojo telefono numerį ir el. pašto adresą, kitas aplinkybes, kurios svarbios pristatymo įvykdymui (pvz.: koduotos durys, apsauga ir pan.).

 

JEI GAVOTE PAŽEISTĄ PREKĘ

1. Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu info@troliunamas.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ir juos buvo galima pastebėti išorinės prekių apžiūros metu.

2. Jei gavus siuntą išorinės pakuotės viduje radote pažeistą prekę/pakuotę, atsiųskite vidinio ir išorinio siuntos įpakavimo nuotraukas el. paštu info@troliunamas.lt

 

APMOKĖJIMAS GRYNAIS

Jei užsakymą apmokėsite grynaisias pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme. Kurjeriui galima apmokėti sumą iki €1000. Jei mokama suma didesnė - pasirinkus prekių pristatymo paslaugą per kurjerį, už prekes nebus galima atsiskaityti grynais pinigais.Atsiskaitymo grynais paslaugos kaina yra 1,99€

 

DPD Pickup siuntų taškai

Pasirinkite Jums artimiausią DPD Pickup siuntų tašką ir ten atsiimkite siuntą Jums patogiu laiku (bet kuriuo metu nurodytu darbo laiku). Pristatymo mokestis Lietuvoje – €2,99

  •   Užsakydami prekes, pasirinkite siuntos tašką, kuriame norėsite atsiimti užsakymą. (Atkreipkite dėmesį, kad siuntas galima atsiimti tik nurodytu darbo laiku).
  •   DPD kurjeriui pristačius užsakymą į Jūsų pasirinktą siuntos tašką, būsite informuoti SMS žinute.
  •   Prekes iš Pickup siuntų taško galite atsiimti per 7 kalendorines dienas nurodytu darbo laiku.
  • Į siuntų terminalą galima pristatyti tik siuntas, kurios neviršija šių išmatavimų: ilgis 43 x 61 x 36 cm. Jei siunta viršija šiuos išmatavimus - ji gali būti pristatyta tik kurjeriu. Prašome nenukreipinėti siuntų į terminalus, jei prie prekės aprašyme yra nurodyta informacija "Dėl pakuotės išmatavimų pristatymas į siuntų terminalus yra negalimas".

Maksimalus siuntos svoris - 20 kg. Jei siunta sveria daugiau, sistemoje Jums automatiškai bus pasiūlomas kitas pristatymo būdas.

    Svarbu: atsiimdami siuntą Pickup siuntų taške turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą), nes prekės atiduodamos tik ant siuntos pakuotės nurodytam gavėjui.

DPD Pickup siuntos taškų sąrašą bei darbo laikus rasite  čia >>

 

KITA INFORMACIJA

Užsakytas prekes išsiunčiame tik iš anksto gavus apmokėjimą. Apie užsakymo patvirtinimą ir vykdymą nedelsiant informuosime jus elektroniniu paštu.

Pirkinius gali atsiimti užsakymą apmokėjęs asmuo arba kitas asmuo, nurodytas užsakymo blanke pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą, kurią Jums atveš kurjeris. Ji būtina, jei norima grąžinti prekes.

Detalesnę informaciją apie pristatymo sąlygas galite gauti paskambinę telefonu: +370 613 16239 arba el. paštu info@troliunamas.lt

 

 

JŪSŲ NURODYTU ADRESU

Užsakytas prekes internetinėje parduotuvėje www.troliunamas.lt pristatome visoje Lietuvoje. Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB DPD Lietuva.

Prekes pristatysime: per 1-3 darbo dienas.

Prekės pristatomos darbo dienomis. Visuose Lietuvos miestuose siuntinį pristatysime 8-16 val. Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute.

 

PRISTATYMAS KURJERIU

Pristatymo mokestis Lietuvoje – €3,99* (kaip prekės svoris iki 10 kg) arba €10 (kai prekės svoris virš 10kg).

Siuntos pristatomos jūsų pasirinktu adresu: į darbovietę, į namus ar kitur. Pasirinkę šį pristatymo būdą, turite nurodyti šiuos duomenis: vardą ir pavardę, tikslų pristatymo adresą, mobiliojo telefono numerį ir el. pašto adresą, kitas aplinkybes, kurios svarbios pristatymo įvykdymui (pvz.: koduotos durys, apsauga ir pan.).

 

JEI GAVOTE PAŽEISTĄ PREKĘ

1. Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos būklę bei pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui, padarykite nuotrauką (atsiųskite ją el. paštu info@troliunamas.lt) ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas ir juos buvo galima pastebėti išorinės prekių apžiūros metu.

2. Jei gavus siuntą išorinės pakuotės viduje radote pažeistą prekę/pakuotę, atsiųskite vidinio ir išorinio siuntos įpakavimo nuotraukas el. paštu info@troliunamas.lt

 

APMOKĖJIMAS GRYNAIS

Jei užsakymą apmokėsite grynaisias pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme. Kurjeriui galima apmokėti sumą iki €1000. Jei mokama suma didesnė - pasirinkus prekių pristatymo paslaugą per kurjerį, už prekes nebus galima atsiskaityti grynais pinigais.Atsiskaitymo grynais paslaugos kaina yra 1,99€

 

DPD Pickup siuntų taškai

Pasirinkite Jums artimiausią DPD Pickup siuntų tašką ir ten atsiimkite siuntą Jums patogiu laiku (bet kuriuo metu nurodytu darbo laiku). Pristatymo mokestis Lietuvoje – €2,99*

  •   Užsakydami prekes, pasirinkite siuntos tašką, kuriame norėsite atsiimti užsakymą. (Atkreipkite dėmesį, kad siuntas galima atsiimti tik nurodytu darbo laiku).
  •   DPD kurjeriui pristačius užsakymą į Jūsų pasirinktą siuntos tašką, būsite informuoti SMS žinute.
  •   Prekes iš Pickup siuntų taško galite atsiimti per 7 kalendorines dienas nurodytu darbo laiku.
  • Į siuntų terminalą galima pristatyti tik siuntas, kurios neviršija šių išmatavimų: ilgis 43 x 61 x 36 cm. Jei siunta viršija šiuos išmatavimus - ji gali būti pristatyta tik kurjeriu. Prašome nenukreipinėti siuntų į terminalus, jei prie prekės aprašyme yra nurodyta informacija "Dėl pakuotės išmatavimų pristatymas į siuntų terminalus yra negalimas".

Maksimalus siuntos svoris - 20 kg. Jei siunta sveria daugiau, sistemoje Jums automatiškai bus pasiūlomas kitas pristatymo būdas.

    Svarbu: atsiimdami siuntą Pickup siuntų taške turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę, naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą), nes prekės atiduodamos tik ant siuntos pakuotės nurodytam gavėjui.

DPD Pickup siuntos taškų sąrašą bei darbo laikus rasite  čia >>

 

*Pristatymas į Kuršių Neriją

Pristatymas į Kuršių Neriją naudojantis kurjerio paslaugomis - 27 EUR, į siuntų terminalą 2,99 EUR.

 

KITA INFORMACIJA

Užsakytas prekes išsiunčiame tik iš anksto gavus apmokėjimą. Apie užsakymo patvirtinimą ir vykdymą nedelsiant informuosime jus elektroniniu paštu.

Pirkinius gali atsiimti užsakymą apmokėjęs asmuo arba kitas asmuo, nurodytas užsakymo blanke pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Būtinai išsaugokite sąskaitą faktūrą, kurią Jums atveš kurjeris. Ji būtina, jei norima grąžinti prekes.

Detalesnę informaciją apie pristatymo sąlygas galite gauti paskambinę telefonu: +370 613 16239 arba el. paštu info@troliunamas.lt