Grąžinimo sąlygos

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos remiantis Mažmeninės prekybos taisyklių (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2) 2 skyriaus 1 skirsnio (TINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS) ir 2 skirsnio (NETINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS Į TINKAMOS KOKYBĖS PREKES IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS) straipsniais .

2. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu atsiuntus prekės grąžinimo formą) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

3.Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3.3. prekė turi būti nenaudota ir nebūti buvusi surinkta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

4. Pardavėjas gali nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Tokiu atveju pinigai nėra grąžinami.

5. Kai prekė grąžinama remiantis šiose taisyklėse numatyta Pirkėjo prekių grąžinimo teise (nepatikus prekei) ir pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos ir grąžinimo siuntimą jis turi organizuoti pats. Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos. Grąžinamas prekes Pirkėjas turi siųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis arba pristatyti asmeniškai adresu Vytauto g. 100, LT-00133.  Grąžinimai į paštomatus ir į paštą nėra priimami.

6. Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška prekė, pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes, jas pakeisti analogiškomis prekėmis ir padengti prekių grąžinimo išlaidas. Tokiu atveju prekybininkas organizuoja gražinimą: el. laišku išsiunčia suformuotą grąžinimo etiketę pirkėjui. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus. 

6.1 Jei prekė, dėl kurios pateiktas grąžinimo prašymas, prieš išsiunčiant buvo patikrinta, ir pardavėjas nesutinka su pareikšta pretenzija, klientas grąžinimą turi organizuoti savo sąskaita.

7. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis prekių keitimą/grąžinimą reglamentuojamu Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=493999&p_tr2=2) bei Mažmeninės prekybos taisyklėmis (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2).

8. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.

9. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami 14 dienų laikotarpyje imtinai nuo tada kai grąžinimas pristatomas į parduotuvę.

10. Atliekant pinigų grąžinimą tarptautiniu bankiniu pavedimu,bankų komisinius mokesčius apmoka klientas.

11. Prekių grąžinimo taisyklės negalioja, jei prekė perkama vietoje arba užsakomas atsiėmimas parduotuvėje Vytauto g. 100, Palanga.

11.1.Atsiimant prekę parduotuvėje, jei netiko prekės dydis, spalva ar komplektacija, pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės. 

11.2. Prašant pirkėjui sąskaita gali būti suformuota elektroninės parduotuvės sistemoje. Tai nėra laikoma pirkimu internetu.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos remiantis Mažmeninės prekybos taisyklių (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2) 2 skyriaus 1 skirsnio (TINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS) ir 2 skirsnio (NETINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS Į TINKAMOS KOKYBĖS PREKES IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS) straipsniais .

2. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu atsiuntus prekės grąžinimo formą) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3.3. prekė turi būti nenaudota ir nebūti buvusi surinkta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

3.4. Ant prekės yra visos pirkimo metu ant jos buvusios nepažeistos ir nenukirptos tiek vidinės, tiek išorinės etiketės, apsauginės plėvelės ir kt. Jeigu etiketės nuėmimas buvo būtinas apžiūrėti prekę, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekių be etikečių, jei gali įrodyti, kad dėl to patiria papildomų išlaidų (naujos etiketės pagaminimo, patvirtinimo išlaidos) arba tokių etikečių nuėmimas negali būti atstatytas, prekė praranda originalumą.

3.5. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

4. Pardavėjas gali nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Tokiu atveju pinigai nėra grąžinami.

5. Kai prekė grąžinama remiantis šiose taisyklėse numatyta Pirkėjo prekių grąžinimo teise (nepatikus prekei) ir pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos ir grąžinimo siuntimą jis turi organizuoti pats. Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos. Grąžinamas prekes Pirkėjas turi siųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis arba pristatyti asmeniškai adresu Vytauto g. 100, LT-00133.  Grąžinimai į paštomatus ir į paštą nėra priimami.

6. Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška prekė, pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes, jas pakeisti analogiškomis prekėmis ir padengti prekių grąžinimo išlaidas. Tokiu atveju prekybininkas organizuoja gražinimą: el. laišku išsiunčia suformuotą grąžinimo etiketę pirkėjui. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus. 

6.1. Jei prekė, dėl kurios pateiktas grąžinimo prašymas, prieš išsiunčiant buvo patikrinta, ir pardavėjas nesutinka su pareikšta pretenzija, klientas grąžinimą turi organizuoti savo sąskaita.

6. 2. Jei pirkėjas ir pardavėjas nesutaria dėl prekės defekto, prekė siunčiama ekspertizei ir siuntimo išlaidas apmoka kaltoji šalis.

6. 3. Prekės defektu nėra laikomos natūralios prekės savybės - medžiagos ypatybės iš kurios ji buvo pagaminta. Kai kurios savybės, kaip medžiagos natūralus susidėvėjimas, spalvos ar tekstūros keitimasis laikui bėgant turėtų būti vertinamos kaip neišvengiamos ir prekės individualios išvaizdos dalis.

7. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis prekių keitimą/grąžinimą reglamentuojamu Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=493999&p_tr2=2) bei Mažmeninės prekybos taisyklėmis (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2).

8. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.

9. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami 14 dienų laikotarpyje imtinai nuo tada kai grąžinimas pristatomas į parduotuvę.

10. Atliekant pinigų grąžinimą tarptautiniu bankiniu pavedimu, bankų komisinius mokesčius apmoka klientas.

11. Prekių grąžinimo taisyklės negalioja, jei prekė perkama vietoje arba užsakomas atsiėmimas parduotuvėje Vytauto g. 100, Palanga. 

11.1 Norint grąžinti nekokybišką prekę, arba prekę, kurį nėra įtraukta į negrąžinamų prekių sąrašą , kai pirkimas  būna įvykdytas pasirinkus pristatymo būdą „Atsiėmimas parduotuvėje”, pirkėjas turi grąžinti prekę į atsiėmimo vietą adresu Vytauto g. 100, LT-00133.  Prieš grąžindamas prekes, Pirkėjas turi pateikti prekės grąžinimo formą (atsiųsti elektroniniu paštu arba anešti atspausdintą).

11.2.Atsiimant prekę parduotuvėje, jei netiko prekės dydis, spalva ar komplektacija, pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės. 

11.3. Prašant pirkėjui sąskaita gali būti suformuota elektroninės parduotuvės sistemoje. Tai nėra laikoma pirkimu internetu.

12. Jei pirkėjas neatsiima savo siuntos iš DPD paštomato ir ji grąžinama pardavėjui, pardavėjas laiko prekę sandėlyje 7 dienas arba iki tol kol klientas pareiškia norą prekę siųsti pakartotinai (klientas tokiu atveju turi padengti pakartotino siuntimo išlaidas). Negavus jokio atsakymo per 7 dienas, prekė siunčiama kientui atgal, tačiau jis turi susimokėti už prekės siuntimo išlaidas.