Pirkimo sąlygos

 

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir UAB „Trolių namas“ (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui perkant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.

                                                                          

2. PIRKIMO IR PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMO MOMENTAS

2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas, elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs Pirkėjo  vardą, pavardę (lotyniškomis raidėmis) ir pristatymo adresą, tikslų pašto kodą, pasirinkęs mokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.

2.2 Prekių krepšelio suma turi būti ne mažesnė nei 5 EUR. Jei Prekių krepšelio suma, neįskaičius pristatymo mokesčių, yra mažesnė nei 5 EUR, užsakymas bus atšauktas ir pinigai bus grąžinti už užsakymą (jei mokėjimas buvo atliktas).

 

3. PIRKĖJO TEISĖS

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.

3.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju (išskyrus šiame skyriuje žemiau nurodytas išimtis), apie tai pranešęs Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos.

3.3. Pirkėjo (vartotojo) teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju netaikoma šioms sutartims:

3.3.1. sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

 

4. PIRKĖJO PAREIGOS

4.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių ir jų pristatymo kainą ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka pasirinkęs vieną iš pasiūlytų mokėjimo būdų.

4.2. Jei pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

4.3. Pirkėjas turi apmokėti už prekes ir jų pristatymą ne vėliau kaip per 1 (vieną) darbo dieną po prekių pirkimo - pardavimo Sutarties sudarymo (išskyrus atvejį, kai Pirkėjas pasirinko atsiskaitymo grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu būdą). Pirkėjui neatsiskaičius už prekes ir jų pristatymą per 1 (vieną) darbo dieną po pirkimo – pardavimo Sutarties sudarymo, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė šios Sutarties, ir atitinkamas Pirkėjo užsakymas anuliuojamas, apie tai informuojant Pirkėją jo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.

4.4 Pirkėjui pasirinkus atsiskaitymo grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu būdą, už Prekes ir jų pristatymą Pirkėjas turi atsiskaityti su Pardavėju kai Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, prieš prekių perdavimą Pirkėjui. Svarbu turėti tikslią grynų pinigų sumą, reikalingą pilnam atsiskaitymui su Pardavėju.

4.5 Pirkėjui pateikus užsakymą ir pasirinkus mokėjimo būdą “Atsiskaitymas pristatymo metu“, užsakymai siunčiami pardavėjui susisiekus su pirkėju telefonu ir gavus pristatymo informacijos patvirtinimą. Nepavykus susisiekti su pirkėju per 1 darbo dieną, užsakymai yra atšaukiami.

                                                   

5. PARDAVĖJO TEISĖS

5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

5.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, jas paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.

5.3. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo į Parduotuvę dienos. Kliento užsakymai pateikti iki Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias Taisykles.

5.4 Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos, kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.

5.5 Pardavėjas turi teisę bet kuriuo momentu, neįspėjęs Pirkėjo, keisti prekių pasiūlą ir kainas elektroninėje Parduotuvėje.

 

6. PARDAVĖJO PAREIGOS IR GARANTIJOS 

6.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

6.2. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose Taisyklėse nustatytų reikalavimų.

6.3. Pardavėjas garantuoja prekių kokybę.

6.4 Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti Pirkėjo užsakymo pateikimo Pardavėjui momentu galiojančiomis kainomis.

                                                                   

7. ATSAKOMYBĖ

7.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

7.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

7.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje pateiktos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatumų.

7.4 Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas pardavė prekes, veiksmų.

7.5 Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės dėl bankų, kurių paslaugomis naudojantis buvo vykdomas Pirkėjo apmokėjimas Pardavėjui, netinkamai suteiktų paslaugų ir su tuo susijusių nuostolių. Taip pat Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės, kilusios dėl Pirkėjo padarytų klaidų formuojant ir vykdant mokėjimo pavedimą (pvz. neteisingo sąskaitos numerio nurodymo/ įvedimo, neteisingai pateikto užsakymo kodo ir kt.) ir su tuo susijusių nuostolių ir (ar) kitų neigiamų pasekmių.

                                                     

8. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

8.1 Parduotų prekių trūkumai šalinami, netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos remiantis Mažmeninės prekybos taisyklių (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2) 2 skyriaus 1 skirsnio (TINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS) ir 2 skirsnio (NETINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS Į TINKAMOS KOKYBĖS PREKES IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS) straipsniais .

8.2 Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu atsiuntus prekės grąžinimo formą) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

8.3 Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

8.3.1 grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

8.3.2 prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

8.3.3 prekė turi būti nenaudota ir nebūti buvusi surinkta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

8.3.4 grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

8.4 Pardavėjas gali nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Tokiu atveju pinigai nėra grąžinami.

8.5 Kai prekė grąžinama remiantis šiose taisyklėse numatyta Pirkėjo prekių grąžinimo teise (nepatikus prekei) ir pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos ir grąžinimo siuntimą jis turi organizuoti pats. Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos. Grąžinamas prekes Pirkėjas turi siųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis arba pristatyti asmeniškai adresu Vytauto g. 100, LT-00133.  Grąžinimai į paštomatus ir į paštą nėra priimami.

8.6. Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška prekė, pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes, jas pakeisti analogiškomis prekėmis ir padengti prekių grąžinimo išlaidas. Tokiu atveju prekybininkas organizuoja gražinimą: el. laišku išsiunčia suformuotą grąžinimo etiketę pirkėjui. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus. 

8.6.1 Jei prekė, dėl kurios pateiktas grąžinimo prašymas, prieš išsiunčiant buvo patikrinta, ir pardavėjas nesutinka su pareikšta pretenzija, klientas grąžinimą turi organizuoti savo sąskaita.

8.6.2 Jei pirkėjas ir pardavėjas nesutaria dėl prekės defekto, prekė siunčiama ekspertizei ir siuntimo išlaidas apmoka kaltoji šalis.

8.7. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis prekių keitimą/grąžinimą reglamentuojamu Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=493999&p_tr2=2) bei Mažmeninės prekybos taisyklėmis (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2).

8.8 Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.

8.9 Pinigai už grąžintas prekes grąžinami 14 dienų laikotarpyje.

8.10 Atliekant pinigų grąžinimą tarptautiniu bankiniu pavedimu,bankų komisinius mokesčius apmoka klientas.

8.11 Prekių grąžinimo taisyklės negalioja, jei prekė perkama vietoje arba užsakomas atsiėmimas parduotuvėje Vytauto g. 100, Palanga.  Prašant pirkėjui sąskaita gali buti sufornuota elektroninės paruodutves sistemoje. Tai nėra laikoma pirkimu intenetu.

 

9. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA


9.1. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai, kurie visais atvejais yra ne trumpesni nei įstatymo nustatytas prekių garantinis terminas. Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, turi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.363 straipsnyje numatytas teises. Prekei sugedus garantinio laikotarpio metu, remontas atliekamas nemokamai (išskyrus, jei yra teisės aktuose numatytos Pardavėjo atsakomybę šalinančios aplinkybės).  Pardavėjas kiekvienu atveju Pirkėją nukreipia į garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą.

Garantinis aptarnavimas nėra taikomas programinei įrangai, eksploatacinėms medžiagoms ir nesuteikiamas jei:
     • Įrenginys buvo naudojamas neteisingai, ne pagal tiesioginę paskirtį, bei buvo viršyti gamintojo leistini įrenginio apkrovimai (resursai, nominalai), darbo režimai buvo neleistinai spartinami;
     • Gedimai ar defektai atsirado dėl Pirkėjo ar trečiųjų asmenų kaltės, katastrofinių gamtos reiškinių ar nenugalimos jėgos aplinkybių;
     • Gedimai atsirado Pirkėjui naudojant eksploatacines medžiagas ar Prekės dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos naudoti prekės gamintojo;
     • Įrenginys yra mechaniškai, termiškai, chemiškai ar kitaip pažeistas;
     • Gedimas atsirado dėl užteršimo, kai į įrenginio vidų pateko dulkių, pašalinių daiktų, medžiagų, skysčių, vabzdžių ar pan.;
     • Pažeisti, sunaikinti ar pakeisti ant įrenginių esantys įrenginio modelio, serijos numerio, garantiniai ir kiti lipdukai ar ženklinimai;
     • Įrenginys buvo jungiamas į techniškai netvarkingus arba neįžemintus elektros, telefono ir kitus tinklus arba gedimas atsirado dėl per aukštos elektros įtampos ar jos šuolių, staigaus įtampos kritimo, dingimo (dėl Pirkėjo kaltės ar nesant jo kaltės);
     • Keli įrenginiai buvo sujungiami tarpusavyje nesilaikant įrenginių sujungimo taisyklių;
     • Gedimas atsirado dėl netinkamo įrangos aptarnavimo ar dėl kito gedimo (laiku nesikreipus į servisą ir naudojant sugedusį gaminį);

  • Natūraliai susidėvinčioms, sunaudojamoms (eksploatacinėms) medžiagoms, baterijoms ir akumuliatoriams, įkrovikliams bei kartu komplektuojamiems aksesuarams;

     • Savarankiškai (ne pardavėjo ar gamintojo techninio centro) atliktas bet koks įrenginio remontas, diagnostika ar modifikavimas, o taip pat yra bandymo atidaryti gaminį požymių ir pan.

9.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus.

9.4. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta garantija. Jei Parduotuvėje nėra pažymėta kitaip, Pirkėjų-vartotojų įsigytoms prekėms taikoma įprastinė 2 (dvejų) metų prekių kokybės garantija. Pirkėjų – verslininkų įsigytoms prekėms taikoma  prekių gamintojo nustatyta garantija.
Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos. Esant ypatingai trumpiems tinkamumo naudoti terminams prekės internetinėje parduotuvėje yra pažymimos specialiu perspėjamuoju ženklu.

9.5. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo Pirkėjo teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugas, jam nustato teisės aktai. 

 

10. INFORMACIJOS SIUNTIMAS

10.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

10.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytu adresu.

 

11. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

11.1. Šios Taisyklės neriboja Pirkėjo (vartotojo) teisių, nustatytų Lietuvos Respublikos teisės aktuose, įskaitant  teisių įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą.

11.2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Galioja nuo 2025-07-14

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja UAB „Trolių namas“, juridinio asmens kodas 166929889, PVM mokėtojo kodas LT669298811, registruota buveinė Žemaitijos g. 20, Mažeikiai, (toliau – Pardavėjas) ir asmens, įsigyjančio prekes elektroninėje parduotuvėje www.troliunamas.lt (toliau – Pirkėjas), tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes nuotolinės prekybos būdu.

1.2. Taisyklės taikomos visiems užsakymams, pateiktiems www.troliunamas.lt, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pristatomos į nurodytą adresą, į paštomatą, ar atsiimamos Pardavėjo fizinėje vietoje (atsiėmimo punkte / parduotuvėje). Atsiėmimo būdas nekeičia nuotolinės sutarties pobūdžio (žr. 8 skyrių).

1.3. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino su Taisyklėmis ir sutinka jų laikytis. Pirkėjas privalo išsaugoti Taisyklių kopiją arba parsisiųsti ją PDF formatu savo įrenginyje. 1.4. Pardavėjas pasilieka teisę keisti Taisykles. Nauja redakcija taikoma užsakymams, pateiktiems po jos paskelbimo svetainėje. Užsakymai, pateikti iki pakeitimų, vykdomi pagal tuo metu galiojusią redakciją.

 
2. Sutarties sudarymas

2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, pateikia reikiamus duomenis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“ (arba lygiavertį funkcionalumą) ir gauna Pardavėjo automatinį bei (ar) rankinį patvirtinimą el. paštu.

2.2. Jei užsakymas neapmokamas per 24 val. nuo suformavimo, Pardavėjas turi teisę jį anuliuoti.

2.3. Minimalios krepšelio vertės reikalavimas  - 9,95 € be pristatymo mokesčių. Mažesni užsakymai gali būti automatiškai atšaukti; apmokėjimas grąžinamas Pirkėjui.

2.4. Sutartis laikoma įvykdyta, kai prekės perduotos Pirkėjui (kurjeriui, paštomatui ar atsiėmimo punkte pasirašyta / užfiksuota prekių atsiėmimo data).

 
3. Pirkėjo teisės

3.1. Įstatymų nustatyta tvarka įsigyti prekes elektroninėje parduotuvėje.

3.2. Per 14 kalendorinių dienų nenurodydamas priežasties atsisakyti nuotolinės sutarties (CK 6.22810–6.22811). Išimtys – tik šių straipsnių 2 d. numatyti atvejai (žr. 8.6).

3.3. Pareikšti pretenziją dėl netinkamos kokybės ar asortimento neatitinkančių prekių per 2 metus nuo prekių perdavimo (CK 6.363), apie pastebėtus trūkumus informuojant ne vėliau kaip per 3 mėn. nuo jų nustatymo (CK 6.338 2 d. loginė adaptacija – aiškiai išdėstyta vartotojo patogumui; jei taikytini kiti specialūs aktai, galioja jų terminai).

3.4. Reikalauti, kad trūkumai būtų pašalinti, prekė pakeista, sumažinta kaina arba grąžinti pinigai – pagal CK ir kitus teisės aktus.

 
4. Pirkėjo pareigos

4.1. Pateikti teisingus duomenis užsakymo formoje.

4.2. Atsiskaityti už prekes ir jų pristatymą nustatytais terminais.

4.3. Priimti užsakytas prekes sutartu laiku ir adresu; jei pristatymas neįmanomas dėl netikslių duomenų, papildomos siuntimo išlaidos gali būti perkeltos Pirkėjui.

4.4. Atsakingai naudoti prekes pagal paskirtį; laikytis garantinių reikalavimų.

 
5. Pardavėjo teisės

5.1. Laikinai ar visam laikui sustabdyti el. parduotuvės veiklą, apriboti registruotų vartotojų prieigą ar jų paskyras esant svarbioms priežastims (saugumo, mokumo ir pan.), bet nepažeidžiant jau sudarytų sutarčių.

5.2. Atsisakyti vykdyti užsakymą, jei Pirkėjas akivaizdžiai nesilaiko Taisyklių arba teisės aktų.

 
6. Pardavėjo pareigos ir garantijos

6.1. Sudaryti Pirkėjui sąlygas naudotis el. parduotuvės paslaugomis. 6.2. Pristatyti užsakytas prekes Pirkėjui nurodytu adresu arba paruošti atsiėmimui sutartu terminu. 6.3. Užtikrinti, kad visos parduodamos prekės atitinka galiojančius teisės aktų reikalavimus, įskaitant saugos, kokybės, ženklinimo ir informacijos pateikimo standartus. 6.4. Pateikti aiškius, tikslius ir pakankamus prekių aprašymus, atvaizdus bei techninius parametrus; nurodyti pagrindines savybes, kainą (su/ be PVM), pristatymo kainą, garantinius terminus ir kitas privalomas sąlygas.

 
7. Atsakomybė

7.1. Šalių atsakomybė taikoma teisės aktų nustatyta tvarka.

7.2. Pirkėjas atsako už neteisingų duomenų pateikimą ir (ar) prisiima papildomas išlaidas, jei dėl to neįmanomas pristatymas.

7.3. Prekių atvaizdai ir spalvos. Pardavėjas deda visas protingas pastangas, kad e. parduotuvėje pateiktos prekių nuotraukos, aprašymai ir techniniai duomenys tiksliai atspindėtų realias prekes. Galimi tik minimalūs spalvų niuansų skirtumai dėl skirtingų ekranų nustatymų; tokie skirtumai nelaikomi esminiu neatitikimu. Jei pateikti duomenys iš esmės neatitinka faktinių prekės savybių, Pirkėjui taikomos CK nustatytos teisių gynimo priemonės (žr. 8.4).

 
8. Prekių grąžinimas, keitimas ir sutarties atsisakymas

Teisinis pagrindas: CK 6.2287–6.22811 (nuotolinės sutartys), CK 6.331–6.363 (daiktų pirkimo–pardavimo garantijos ir atsakomybė už daikto trūkumus), Mažmeninės prekybos taisyklės, kiti taikytini aktai.

8.1. Bendrosios nuostatos

8.1.1. Visi grąžinimai ir keitimai vykdomi pagal galiojančius teisės aktus. Šiame skyriuje pateikiama vartotojui aiški praktinė tvarka.

8.1.2. Atsiėmimas Pardavėjo parduotuvėje / punkte nepanaikina nuotolinės sutarties statuso; Pirkėjas nepraranda teisės atsisakyti sutarties per 14 dienų (žr. 8.2).

8.2. Teisė atsisakyti nuotolinės sutarties (tinkamos kokybės prekės)

8.2.1. Pirkėjas gali per 14 kalendorinių dienų nenurodydamas priežasties atsisakyti nuotolinės sutarties. Terminas skaičiuojamas nuo kitos dienos po to, kai Pirkėjas arba jo nurodytas asmuo (išskyrus vežėją) gauna prekę; jei viename užsakyme kelios prekės – nuo paskutinės prekės gavimo.

8.2.2. Norėdamas pasinaudoti teise, Pirkėjas pateikia laisvos formos pranešimą el. paštu info@troliunamas.lt (gali naudoti ir pavyzdinę atsisakymo formą – žr. 8.2.7). Pardavėjas nedelsdamas patvirtina gavimą.

8.2.3. Pirkėjas privalo per 14 dienų nuo pranešimo išsiųsti arba perduoti prekę Pardavėjui. Siuntimo išlaidas (išskyrus 8.4 atvejus) apmoka Pirkėjas.

8.2.4. Pardavėjas grąžina Pirkėjui visą jo sumokėtą pinigų sumą už prekę ir standartinio (mažiausios kainos) pristatymo išlaidas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas gauna grąžintą prekę arba įrodymą apie jos išsiuntimą – atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

8.2.5. Pinigai grąžinami į tą pačią mokėjimo priemonę, kuria buvo apmokėta, nebent Pirkėjas aiškiai sutinka su kitu būdu ir jam dėl to neatsiranda papildomų išlaidų.

8.2.6. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Pardavėjas turi teisę proporcingai sumažinti grąžinamą sumą.

8.2.7. Pavyzdinė atsisakymo forma (nebūtina, tik patogumui)

8.3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos atsisakius sutarties

8.3.1. Prekė turi būti nenaudota daugiau, nei būtina jos pobūdžiui nustatyti; gali būti apžiūrėta kaip įprastoje fizinėje parduotuvėje.

8.3.2. Neatidarytų higienos / sandariai supakuotų prekių (pvz., patalynės užvalkalų, čiužinių apsaugų, jei pakuotė užsandarinta) grąžinimas galimas tik nepažeistoje pakuotėje; priešingu atveju taikoma 8.6 išimtis.

8.3.3. Etiketės, instrukcijos ir komplektacija turi būti, kiek įmanoma, pilni; neprivaloma „originali tvarkinga pakuotė“, jeigu to nereikalauja teisės aktai – pakanka, kad prekė būtų supakuota taip, kad nepasimestų dalys ir nebūtų pažeista transportuojant.

8.4. Netinkamos kokybės ar asortimento neatitinkančios prekės

8.4.1. Pirkėjas gali pareikšti pretenziją dėl prekės trūkumų per 2 metus nuo perdavimo dienos. Apie pastebėtą trūkumą patartina pranešti ne vėliau kaip per 3 mėn. nuo jo nustatymo; pranešus vėliau, gali būti sudėtingiau įvertinti priežastis.

8.4.2. Pardavėjas savo sąskaita organizuoja netinkamos kokybės / ne tą prekę pristatytos prekės grąžinimą arba paėmimą. Originali pakuotė nebūtina; svarbu, kad prekė būtų supakuota saugiai.

8.4.3. Pirkėjo pasirinkimu (kai tai įmanoma ir neproporcinga) Pardavėjas: (a) pašalina trūkumus; (b) pakeičia prekę tinkama; (c) sumažina kainą; arba (d) grąžina pinigus. Jei trūkumai esminiai ar negali būti tinkamai pašalinti per protingą terminą, Pirkėjas gali reikalauti grąžinti visą sumą.

8.4.4. Pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 14 dienų nuo to momento, kai prekė grąžinama / perduodama Pardavėjui arba pateikiamas įrodymas apie jos išsiuntimą.

8.4.5. Garantiniai terminai kai kurioms gamintojo prekėms gali būti ilgesni nei 2 metai; apie tai informuojama prekės aprašyme ir (ar) garantiniame talone.

8.5. Pretenzijų teikimo tvarka

8.5.1. Pretenziją teikite el. paštu info@troliunamas.lt

8.5.2. Nurodykite: užsakymo Nr., prekę, problemos aprašymą, pridėkite nuotraukas / vaizdo įrašą, pageidaujamą sprendimo būdą.

8.5.3. Pardavėjas patvirtina gavimą per 2 darbo dienas.

8.5.4. Motyvuotas atsakymas pateikiamas per 14 kalendorinių dienų nuo visų reikalingų duomenų gavimo.

8.6. Teisės atsisakyti sutarties išimtys (CK 6.22810 2 d.)

Teisė atsisakyti sutarties netaikoma, kai sutartis sudaryta dėl:

supakuotų prekių, kurios dėl sveikatos apsaugos ar higienos nėra tinkamos grąžinti, jei pakuotė buvo pažeista (pvz., pagalvės, čiužinių užvalkalai, higieninės medžiagos ir pan.);
pagal individualų Pirkėjo užsakymą pagamintų ar aiškiai pritaikytų prekių;
prekių, kurios greitai genda ar kurių galiojimo laikas trumpas;
kitų CK ir teisės aktų nustatytų atvejų.

8.7. Pinigų grąžinimo būdai

Visos grąžintinos sumos pervedamos į Pirkėjo banko sąskaitą arba kitą mokėjimo priemonę, dėl kurios šalys susitaria raštu. Jei atsiskaityta grynaisiais atsiėmimo vietoje, lėšos grąžinamos bankiniu pavedimu.

 
9. Prekių kokybės garantija

9.1. Teisinė (įstatyminė) 2 metų garantija – taikoma visoms vartotojams parduodamoms prekėms, nebent teisės aktai numato ilgesnį terminą.

9.2. Gamintojo (komercinė) garantija gali būti ilgesnė; jos sąlygos nurodomos garantiniame dokumente arba prekės puslapyje.

9.3. Garantijos netaikomos mechaniniams pažeidimams, atsiradusiems dėl netinkamo naudojimo, laikymo ar transportavimo, taip pat natūraliam nusidėvėjimui, jei tai numatyta gamintojo dokumentuose.

9.4. Jei prekei taikomas specialus aptarnavimo centras, Pirkėjas gali kreiptis tiesiogiai į jį arba per Pardavėją.

 
10. Kainos, mokėjimo tvarka ir sąskaitos

10.1. Visos kainos nurodytos eurais (EUR) su PVM, jei nenurodyta kitaip.

10.2. Pristatymo kaina rodoma atskirai prieš patvirtinant užsakymą. Galimos papildomos paslaugos (užnešimas, surinkimas ir pan.) – už papildomą mokestį.

10.3. Priimami šie atsiskaitymo būdai: elektroninė bankininkystė ir grynieji atsiimant, mokėjimo paslaugų teikėjas yra Paysera. 

10.4. Sąskaita faktūra (elektroninė) išsiunčiama el. paštu po apmokėjimo ir išsiuntimo.

 
11. Pristatymas ir prekių atsiėmimas

11.1. Pristatymo terminai ir kainos priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto būdo; informacija rodoma prieš užsakymo patvirtinimą.

11.2. Kurjerio pristatymo metu Pirkėjas privalo apžiūrėti pakuotę. Pastebėjęs pažeidimus, turi pažymėti tai siuntos dokumentuose ir (ar) informuoti Pardavėją kuo greičiau.

11.3. Atsiėmimo punkte prekės laikomos 3 kalendorines dienas; neatsiėmus jos grąžinamos Pardavėjui.

 
12. Informacijos siuntimas ir ryšiai

12.1. Pirminė komunikacija vyksta el. paštu, nurodytu Pirkėjo užsakyme.

12.2. Pirkėjas gali susisiekti: info@troliunamas.lt, tel. +37061316239], arba naudodamas kontaktų formą svetainėje. 12.3. Pranešimai, išsiųsti Pirkėjo nurodytu el. paštu, laikomi gautais kitą darbo dieną, jei automatiškai negrįžo klaidos pranešimas.

 
13. Vartotojų ginčų ne teisminis sprendimas

13.1. Jei manytumėte, kad Pardavėjas pažeidė jūsų teises ar neatitinka pateiktos informacijos, pirmiausia rašykite mums: info@troliunamas.lt. Stengiamės išspręsti viską draugiškai.

13.2. Nepavykus susitarti, galite kreiptis į: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 262 6760, interneto svetainė https://vvtat.lrv.lt/.
Vartotojų teisių informacinė sistema (VTIS) – pateikite prašymą elektroniniu būdu adresu https://vtis.lt. 13.3. Taip pat galite kreiptis į Europos vartotojų centrą (tarptautiniams ginčams ES) – https://ecc.lt.
 
14. Asmens duomenų apsauga

14.1. Asmens duomenys tvarkomi pagal Privatumo politiką: https://www.troliunamas.lt/privatumo-politika.

14.2. Tvarkymo tikslai: užsakymų vykdymas, sąskaitų išrašymas, garantinis aptarnavimas, ginčų sprendimas, tiesioginė rinkodara su sutikimu.

14.3. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos kreipiantis el. paštu info@troliunamas.lt.

 
15. Baigiamosios nuostatos

15.1. Šios Taisyklės neriboja vartotojo teisių, numatytų Lietuvos Respublikos įstatymuose. 15.2. Jei kuri Taisyklių nuostata pripažįstama negaliojančia, likusios nuostatos galioja toliau. 15.3. Taisyklės taikomos ir aiškinamos pagal Lietuvos Respublikos teisę. 15.4. Visi kilę ginčai, nepavykus išspręsti taikiai ar per VVTAT / VTIS procedūras, sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose pagal Pardavėjo buveinės vietą, jei imperatyvios teisės normos nenustato kitaip.