Grąžinimo sąlygos

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos remiantis Mažmeninės prekybos taisyklių (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2) 2 skyriaus 1 skirsnio (TINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS) ir 2 skirsnio (NETINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS Į TINKAMOS KOKYBĖS PREKES IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS) straipsniais .

2. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu atsiuntus prekės grąžinimo formą) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

3.Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3.3. prekė turi būti nenaudota ir nebūti buvusi surinkta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

4. Pardavėjas gali nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Tokiu atveju pinigai nėra grąžinami.

5.  Kai prekė grąžinama remiantis šiose taisyklėse numatyta Pirkėjo prekių grąžinimo teise (nepatikus prekei) ir pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos ir grąžinimo siuntimą jis turi organizuoti pats. Grąžinamas prekes Pirkėjas turi siųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis arba pristatyti asmeniškai adresu Vytauto g. 100, LT-00133, Palanga, darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00 valandos.

6. Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška prekė, pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes, jas pakeisti analogiškomis prekėmis ir padengti prekių grąžinimo išlaidas. Tokiu atveju prekybininkas organizuoja gražinimą: el. laišku išsiunčia suformuotą grąžinimo etiketę pirkėjui. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus. 

7. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis prekių keitimą/grąžinimą reglamentuojamu Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=493999&p_tr2=2) bei Mažmeninės prekybos taisyklėmis (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2).

8. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.

9. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami 14 dienų laikotarpyje.

10. Atliekant pinigų grąžinimą tarptautiniu bankiniu pavedimu,bankų komisinius mokesčius apmoka klientas.

11. Prekių grąžinimo taisyklės negalioja, jei prekė perkama vietoje arba užsakomas atsiėmimas parduotuvėje Vytauto g. 100, Palanga.  Prašant pirkėjui sąskaita gali buti sufornuota elektroninės paruodutves sistemoje. Tai nėra laikoma pirkimu intenetu.