Grąžinimo sąlygos

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos remiantis Mažmeninės prekybos taisyklių (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2) 2 skyriaus 1 skirsnio (TINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS) ir 2 skirsnio (NETINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ KEITIMAS Į TINKAMOS KOKYBĖS PREKES IR PREKIŲ GRĄŽINIMAS) straipsniais .

2. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu atsiuntus prekės grąžinimo formą) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos.

3.Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3.3. prekė turi būti nenaudota ir nebūti buvusi surinkta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

4. Pardavėjas gali nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. Tokiu atveju pinigai nėra grąžinami.

5. Kai prekė grąžinama remiantis šiose taisyklėse numatyta Pirkėjo prekių grąžinimo teise (nepatikus prekei) ir pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos ir grąžinimo siuntimą jis turi organizuoti pats. Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos. Grąžinamas prekes Pirkėjas turi siųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis arba pristatyti asmeniškai adresu Vytauto g. 100, LT-00133.  Grąžinimai į paštomatus ir į paštą nėra priimami.

6. Kai grąžinama gauta ne ta ar nekokybiška prekė, pretenziją pareiškus ne vėliau kaip per 14 dienų po užsakymo pristatymo, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes, jas pakeisti analogiškomis prekėmis ir padengti prekių grąžinimo išlaidas. Tokiu atveju prekybininkas organizuoja gražinimą: el. laišku išsiunčia suformuotą grąžinimo etiketę pirkėjui. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(es) sumokėtus pinigus. 

6.1 Jei prekė, dėl kurios pateiktas grąžinimo prašymas, prieš išsiunčiant buvo patikrinta, ir pardavėjas nesutinka su pareikšta pretenzija, klientas grąžinimą turi organizuoti savo sąskaita.

7. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis prekių keitimą/grąžinimą reglamentuojamu Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=493999&p_tr2=2) bei Mažmeninės prekybos taisyklėmis (http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=479161&p_tr2=2).

8. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.

9. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami 14 dienų laikotarpyje imtinai nuo tada kai grąžinimas pristatomas į parduotuvę.

10. Atliekant pinigų grąžinimą tarptautiniu bankiniu pavedimu,bankų komisinius mokesčius apmoka klientas.

11. Prekių grąžinimo taisyklės negalioja, jei prekė perkama vietoje arba užsakomas atsiėmimas parduotuvėje Vytauto g. 100, Palanga.

11.1.Atsiimant prekę parduotuvėje, jei netiko prekės dydis, spalva ar komplektacija, pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės. 

11.2. Prašant pirkėjui sąskaita gali būti suformuota elektroninės parduotuvės sistemoje. Tai nėra laikoma pirkimu internetu.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Teisinis pagrindas: CK 6.2287–6.22811 (nuotolinės sutartys), CK 6.331–6.363 (daiktų pirkimo–pardavimo garantijos ir atsakomybė už daikto trūkumus), Mažmeninės prekybos taisyklės, kiti taikytini aktai.

8.1. Bendrosios nuostatos

8.1.1. Visi grąžinimai ir keitimai vykdomi pagal galiojančius teisės aktus. Šiame skyriuje pateikiama vartotojui aiški praktinė tvarka.

8.1.2. Atsiėmimas Pardavėjo parduotuvėje / punkte nepanaikina nuotolinės sutarties statuso; Pirkėjas nepraranda teisės atsisakyti sutarties per 14 dienų (žr. 8.2).

8.2. Teisė atsisakyti nuotolinės sutarties (tinkamos kokybės prekės) 

8.2.1. Pirkėjas gali per 14 kalendorinių dienų nenurodydamas priežasties atsisakyti nuotolinės sutarties. Terminas skaičiuojamas nuo kitos dienos po to, kai Pirkėjas arba jo nurodytas asmuo (išskyrus vežėją) gauna prekę; jei viename užsakyme kelios prekės – nuo paskutinės prekės gavimo.

8.2.2. Norėdamas pasinaudoti teise, Pirkėjas pateikia laisvos formos pranešimą el. paštu [email protected] (gali naudoti ir pavyzdinę atsisakymo formą – žr. 8.2.7). Pardavėjas nedelsdamas patvirtina gavimą.

8.2.3. Pirkėjas privalo per 14 dienų nuo pranešimo išsiųsti arba perduoti prekę Pardavėjui. Siuntimo išlaidas (išskyrus 8.4 atvejus) apmoka Pirkėjas.

8.2.4. Pardavėjas grąžina Pirkėjui visą jo sumokėtą pinigų sumą už prekę ir standartinio (mažiausios kainos) pristatymo išlaidas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai Pardavėjas gauna grąžintą prekę arba įrodymą apie jos išsiuntimą – atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

8.2.5. Pinigai grąžinami į tą pačią mokėjimo priemonę, kuria buvo apmokėta, nebent Pirkėjas aiškiai sutinka su kitu būdu ir jam dėl to neatsiranda papildomų išlaidų.

8.2.6. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Pardavėjas turi teisę proporcingai sumažinti grąžinamą sumą.

8.2.7. Pavyzdinė atsisakymo forma (nebūtina, tik patogumui)

8.3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos atsisakius sutarties 

8.3.1. Prekė turi būti nenaudota daugiau, nei būtina jos pobūdžiui nustatyti; gali būti apžiūrėta kaip įprastoje fizinėje parduotuvėje.

8.3.2. Neatidarytų higienos / sandariai supakuotų prekių (pvz., patalynės užvalkalų, čiužinių apsaugų, jei pakuotė užsandarinta) grąžinimas galimas tik nepažeistoje pakuotėje; priešingu atveju taikoma 8.6 išimtis.

8.3.3. Etiketės, instrukcijos ir komplektacija turi būti, kiek įmanoma, pilni; neprivaloma „originali tvarkinga pakuotė“, jeigu to nereikalauja teisės aktai – pakanka, kad prekė būtų supakuota taip, kad nepasimestų dalys ir nebūtų pažeista transportuojant.

8.4. Netinkamos kokybės ar asortimento neatitinkančios prekės

8.4.1. Pirkėjas gali pareikšti pretenziją dėl prekės trūkumų per 2 metus nuo perdavimo dienos. Apie pastebėtą trūkumą patartina pranešti ne vėliau kaip per 3 mėn. nuo jo nustatymo; pranešus vėliau, gali būti sudėtingiau įvertinti priežastis.

8.4.2. Pardavėjas savo sąskaita organizuoja netinkamos kokybės / ne tą prekę pristatytos prekės grąžinimą arba paėmimą. Originali pakuotė nebūtina); svarbu, kad prekė būtų supakuota saugiai.

8.4.3. Pirkėjo pasirinkimu (kai tai įmanoma ir neproporcinga) Pardavėjas: (a) pašalina trūkumus; (b) pakeičia prekę tinkama; (c) sumažina kainą; arba (d) grąžina pinigus. Jei trūkumai esminiai ar negali būti tinkamai pašalinti per protingą terminą, Pirkėjas gali reikalauti grąžinti visą sumą.

8.4.4. Pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 14 dienų nuo to momento, kai prekė grąžinama / perduodama Pardavėjui arba pateikiamas įrodymas apie jos išsiuntimą.

8.4.5. Garantiniai terminai kai kurioms gamintojo prekėms gali būti ilgesni nei 2 metai; apie tai informuojama prekės aprašyme ir (ar) garantiniame talone.

8.5. Pretenzijų teikimo tvarka

8.5.1. Pretenziją teikite el. paštu [email protected]

8.5.2. Nurodykite: užsakymo Nr., prekę, problemos aprašymą, pridėkite nuotraukas / vaizdo įrašą, pageidaujamą sprendimo būdą.

8.5.3. Pardavėjas patvirtina gavimą per 2 darbo dienas.

8.5.4. Motyvuotas atsakymas pateikiamas per 14 kalendorinių dienų nuo visų reikalingų duomenų gavimo.

8.6. Teisės atsisakyti sutarties išimtys (CK 6.22810 2 d.)

Teisė atsisakyti sutarties netaikoma, kai sutartis sudaryta dėl:

supakuotų prekių, kurios dėl sveikatos apsaugos ar higienos nėra tinkamos grąžinti, jei pakuotė buvo pažeista (pvz., pagalvės, čiužinių užvalkalai, higieninės medžiagos ir pan.);
pagal individualų Pirkėjo užsakymą pagamintų ar aiškiai pritaikytų prekių;
prekių, kurios greitai genda ar kurių galiojimo laikas trumpas;
kitų CK ir teisės aktų nustatytų atvejų.

8.7. Pinigų grąžinimo būdai

Visos grąžintinos sumos pervedamos į Pirkėjo banko sąskaitą arba kitą mokėjimo priemonę, dėl kurios šalys susitaria raštu. Jei atsiskaityta grynaisiais atsiėmimo vietoje, lėšos grąžinamos bankiniu pavedimu.