Pradžia > Dažniausiai užduodami klausimai

Kategorijos

Dažniausiai užduodami klausimai

Apmokėjimas

 

Padariau užsakymą, tačiau nerandu banko sąskaitos padaryti pavedimą.

Jūsų užsakymas pirmiausiai turi būti patvirtintas administratoriaus. Užsakymą patvirtinus, Jums bus išsiųsta mokėjimo nuoroda, kurios pagalba galėsite atsiskaityti per savo banko elektroninės bankininkystės sistemą.

 

Ar saugu pirkti “troliunamas.lt” internetinėje parduotuvėje, ar mano duomenys yra apsaugoti?

Taip. Mokėjimo saugumui užtikrinti ir kliento duomenų privatumui apsaugoti skiriamas itin didelis dėmesys. Internetinė parduotuvė „troliunamas.lt“ turi tarptautinį mokėjimo saugumą ir kliento duomenų privatumo saugojimą patvirtinantį Commodos  SSL sertifikatą.

Pasirinkę mokėjimą per internetinės bankininkystės sistemas, už prekes Jūs mokate jau pačioje banko internetinės bankininkystės sistemoje, tai yra, saugiame banko serveryje, suvedę į sistemą slaptažodžius ir kitą informaciją, kurią žinote tik Jūs. Jūsų duomenų perdavimui naudojamas saugus SSL (Secure Socket Layer) protokolas.

 

Pristatymas

 

Užsisakiau prekes, per kiek laiko gausiu savo siuntinį?

Jei užsakymas buvo apmokėtas iki 12 valandos (darbo dienomis), Jūsų užsakymas turėtų būti pristatytas jau sekančią darbo dieną. Jei prekės neturime ar pristatymas vėluos, Jus apie tai nedelsiant informuosime telefonu.

 

Ar yra galimybė sužinoti, kurią valandą kurjeris pristatys siuntą?

Pristatymo dieną į jūsų telefoną turėtų būti atsiųsta SMS žinutė su numatomu pristatymo laiku.

 

Jei kurjeris manęs neras namuose?

Tokiu atveju kurjeris jums paliks pranešimą ir kartos pristatymą sekančią dieną.

 

Ar prekės pristatomos visoje Lietuvoje?

Prekės pristatomos visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją. 

Ar prekes pristatote į užsienį?

Deja, šiuo metu į užsienį siuntinių nepristatome.

  

Grąžinimas/keitimas

 

Užsisakiau prekę, tačiau netiko dydis, ar galiu pasikeisti į didesnį/mažesnį?

Žinoma. Kartu su siuntiniu visada pridedame DPD grąžinimo lipduką, užklijuokite jį ant gautos pakuotės ir nuneškite siuntinį į artimiausią DPD siuntų tašką (visas sąrašas https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2/siuntu_taskai_ir_terminalai ) Gavę jūsų siuntinį pakeisime prekę ir tą pačią dieną išsiųsime pakeitimą. Keitimo paslaugos kaina 3,99 €

 

 

Norėčiau grąžinti gautas prekes, kaip tai padaryti?

Jei norite grąžinti naują nenaudotą prekę -  ant pakuotės priklijuokite grąžinimo etiketę (ją turėjote gauti su siuntiniu, pavadinimas "Grąžinimas”) ir nuneškite ją į bet kurį DPD Pickup siuntų tašką. Siuntų taškų sąrašą galite rasti https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2/siuntu_taskai_ir_terminalai Gavus grąžinimo siuntinį, jums bus grąžinti pinigai už prekę. Grąžinimo paslaugos kaina 2,99 €

 

Užsakymo vykdymas

 

Norėčiau užsisakyti prekę, kuri šiuo metu yra išparduota, kaip sužinoti, ar ją dar gausite?

Jei norite sužinoti tikslią informaciją apie prekės gavimo laiką, skambinkite mums telefonu 8 613 16239 arba parašykite žinutę el. paštu info@troliunamas.lt

 

Kaip atšaukti užsakymą?

Jei užsakymas dar neišsiųstas, parašykite mums žinutę el. paštu info@troliunamas.lt arba skambinkite telefonu 8 613 1629

 

Kur dar galima rasti „Trolių namas” parduotuvę, pasižiūrėti prekes gyvai?

Mūsų parduotuvę galite rasti Palangoje, Vytauto g. 100

  

Garantijos 

Ar prekės turi garantiją?

Visoms prekėms galioja gamintojo teikiama prekės kokybės garantija ir jos vykdymo sąlygos. Dėl prekės garantinio remonto kreipkitės į prekės instrukcijoje nurodytus garantinio aptarnavimo vykdytojus arba parašykite apie tai mums elektroniniu paštu info@troliunamas.lt